MENU

Cara memohon
Pemohon hendaklah hadir ke Pejabat Majlis Daerah Segamat bersama-sama salinan dokumen-dokumen berikut :-
(i) Kad Pengenalan Diri;
(ii) Sijil Kelahiran;
(iii) Sijil-sijil Persekolahan;
(iv) Sijil Kelulusan Akademik (Sijil/Diploma/Ijazah)*mana yang berkaitan dengan jawatan yang dipohon;
(v) Transkrip keputusan akhir peperiksaan (jika diploma/Ijazah sebenar masih belum diterima);
(vi) Satu keping gambar terkini berukuran 'passport';
(vii) Dokumen-dokumen sokongan yang lain(jika ada)

Permohonan hendaklah dikemukakan dengan mengisi borang yang boleh didapati di Pejabat Majlis Daerah Segamat dengan hanya RM2.00. (Borang permohonan hanya akan dikeluarkan kepada calon yang layak dan memenuhi syarat yang ditetapkan sahaja).

**Peringatan : Semua salinan dokumen di atas hendaklah disahkan oleh Pegawai Kerajaan (Kumpulan Pengurusan Professional) atau Penghulu Mukim.

Tarikh tutup permohonan : 20 Mac 2017

Untuk maklumat lanjut:
http://mdsegamat.gov.my/ms/rakyat/peluang-pekerjaan

Pautan Laman